آموزش آموزش انتقال دامنه های آی آر از طریق پرشین رجیستر

آموزش انتقال دامنه های آی آر از طریق پرشین رجیستر

مراحل انتقال دامنه های آر آر کمی پیچیده است و لذا جزئیات آن در ادامه برای کاربران درج گردیده است:

1- صاحب امتیاز فعلی دامنه با شناسه خود وارد سامنه ایرنیک شوند.

2- به صفحهٔ انتقال دامنه مراجعه کنند، نام دامنهٔ مورد نظر را در قسمت «فروش دامنه» قید کرده و دکمهٔ «بعدی» را بزنند. یک شمارهٔ رمز(pin) برای ارائه به خریدار دامنه دریافت خواهند کرد. (می‌توان همین عملیات را از صفحه «دامنه‌های من» با کلیک بر روی نام دامنه مورد نظر انجام داد.)

3- صاحب جدید دامنه وارد پنل نیک خود شده و طبق توضیحات موجود در اینجا، رابط ها را بر روی همه قرار دهند.

4- وارد پرشین رجیستر شده و از منوی سمت راست گزینه خدمات آی آر را انتخاب کنید. سپس در صفحه ای که لود می شود، گزینه انتقال دامنه را انتخاب نمائید. در فرم ظاهر شده، نیک هندل صاحب جدید و رمز انتقالی که از نیک دریافت کرده بودید را به همراه نام دامنه وارد کنید.

5- در صورتیکه پیام موفقیت برای شما ظاهر شد بدین معناست که درخواست انتقال برای دامنه شما توسط پرشین رجیستر، صادر و هزینه آن اتوماتیک برایتان در نیک پرداخت شده است.

6- از طرف نیک ایمیلی برای صاحب فعلی ارسال می شود و ایشان می بایست بر روی لینک آن کلیک کنند تا تایید اولیه انتقال اتفاق بیافتد.

7- صاحب امتیاز فعلی دامنه بمنظور تایید درخواست بایستی یک تعهد نامه مبنی بر تایید درخواست به همراه تکمیل این فرم  (و یا نامه ای بدین شکل) به نیک ارسال نمایند. بسته به اینکه شناسه حالت فعلی حقیقی است یا حقوقی، بایستی کپی کارت ملی(برای اشخاص حقیقی) و کپی روزنامه رسمی شرکت(برای اشخاص حقوقی) به همراه فرم تکمیل شده به شرکت نیک ارسال شود.

صاحب فعلی، مدارک و فرم های مورد نیاز را از طریق اینجا برای نیک ارسال کنند.

8- گاهی اوقات لازم است تا صاحب جدید نیز تعهدنامه مبنی بر قبول مسئولیت دامنه خریداری شده را برای نیک ارسال کنند که اگر نیاز باشد، این مورد را نیک به شما اطلاع خواهد داد…

9- پس از ارسال مدارک، شرکت نیک بررسی های لازم را انجام داده و درصورت تایید مدارک ، دامنه را به شناسه جدید منتقل میکند.

اطلاعات تماس نیک: http://www.nic.ir/Contact

توجه: پرشین رجیستر تنها مسئول پرداخت هزینه و ارسال درخواست انتقال می باشد، لذا سایر موارد مربوط به ایرنیک می شود و از حوزه اختیارات ما خارج است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

در هر قدم کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x